
Mobilt bredbånd i udlandet: Sådan undgår du faldgruber ved bredbåndsinternet i din virksomhed?
Har du brug for at kontrollere, hvordan din virksomhed vil klare sig globalt?
Hvorfor skal du investere i mobilt bredbånd?
Mobilt bredbånd kommer til at være rygraden i internet i det næste årti. Det er vigtigt, at du er opmærksom på de fordele, det giver både nutidens internetbrugere og fremtidige.
Forbindelseshastigheden, dækningen og den trådløse teknologi forbedres alle betydeligt over tid, hvilket fører til en stigning i datahastigheder og brugsmønstre. Og efterhånden som folk bruger flere data, mens de er online, falder de i en fælde – de begynder at bruge flere data, end deres brug berettiger til. For eksempel, hvis du har 50 GB data på din smartphone, men kun bruger 10 GB om dagen, vil du ende med at betale alt for meget for din mobile bredbåndstjeneste! Så det kan være meget svært at forstå, hvorfor folk vil betale for ekstra data, når de allerede har masser af gratis internet tilgængeligt.
Og hvad så
Hvad er fordelene ved mobilt bredbånd?
Med mobilt bredbånd kan brugerne få adgang til internettet, uanset hvor de går. Dette har mange fordele, herunder adgang til de oplysninger og tjenester, der ikke er tilgængelige i deres hjem eller på kontoret.
Brugen af mobilt bredbånd vokser støt i Storbritannien med lidt over en tredjedel af indbyggerne, der nu bruger det. Det er en stor vækst i forhold til for tre år siden, hvor kun 15% af brugerne brugte mobiltjenester. Adoptionsraten var højest blandt yngre mennesker (21-40) og dem, der bor i landdistrikter (46% mod 31% for dem, der bor uden for byområder).
Mange andre lande anvender også hurtigt denne teknologi, hvilket vil føre til en stigning i antallet af mennesker, der bruger mobilt bredbånd rundt om i verden. I 2020 vil mere end to milliarder mennesker være forbundet, når det når en global penetrationsrate
Hvordan måler du din mobile bredbåndsydelse og ROI?
Mobilnetværksoperatører, tjenesteudbydere eller telekommunikationsselskaber kan være svære at sammenligne med hinanden. Forskellige leverandører tilbyder forskellige netværkstyper, hastigheder og prisplaner.
Så hvordan kvantificerer du en mobil bredbåndsydelse og ROI?
Har din virksomhed brug for en mobil bredbåndsstrategi? Har du brug for en marketingplan for din virksomhed, og hvis ikke, hvorfor ikke nu !? Der er ingen grund til, at du skal vente. Hvis du har en lille virksomhed, så tror jeg, at du bare kan oprette din egen marketingplan eller lidt ændre en eksisterende. Men hvis du driver et stort firma, så er denne guide måden at gøre det på. Jeg har skrevet dette indlæg, fordi jeg i slutningen af 2015 kom op